اخبار WWE به تاریخ 5 جولای 2014

wwe-news-history
سخن نویسنده : برای مشاهده مطالب و استفاده از امکانات وبلاگ لطفا عضو شوید
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
نويسندگان
لینک های روزانه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wwe-news-history و آدرس wwe-news-history03.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی

: تبادل بنر پذیرفته میشود

شنبه 14 تير 1393 17:45
نویسنده :MDK

آمار بسیار بسیار عجیب از جان سینا

آخرین باخت جان سینا در این چند وقته اخیر که به صورت تک به تک به مبارزه پرداخته در پی پر ویو اکستریم رولز 2014 بوده که باخت عجیب و غریبی بود. قبل از آن نیز جان سینا در رویال رامبل به رندی اورتن باخت که اون هم یک باخت نا عادلانه بود. و تنها باخت عادلانه که بدون هیچ دخالت و نامردی بود ، مربوط به پی پر ویو تی ال سی 2013 می باشد که او به رندی اورتن باخت و کمربند سنگین وزن و دبلیو دبلیو ای یه جورایی از دست داد. همچنین اگر به قبل از تی ال سی 2013 مراجعه کنیم باخت قبلی او به سامراسلم 2013 بر میگردد که به دنیل برایان باخت ! البته خب همانطور که می دانید جان سینا در یک چند ماهی مصدوم بود و در مسابقات شرکت نکرد. با توجه به این آمار ، یعنی جان سینا از سامراسلم 2013 تا امروز تنها 4 باخت داشته است که مسابقه به صورت تک به تک بوده و این آمار بسیار عجیبی می باشد.

***

امتیارات مسابقات مانی این د بنک

سرانجام دیو ملتزر یکی از معتبر ترین رسلینگ دان ها به مسابقات پی پر ویو مانی این د بنک که چند روز پیش با تمامی خوبی ها و بدی هایش به پایان رسید ، امتیاز داد.

The Usos vs. Erick Rowan & Luck Harper - ***3/4 ( 3.75 )

Paige vs. Naomi - *1/2 ( 1.5 )

Adam Rose vs. Damien Sandow - * ( 1 )
 

 MoneyIn The Bank ladder (6-way) - ****1/2 ( 4.5 )

Goldust & Cody Rhodes vs. RybAxel - ** ( 2 )

Rusev vs. Big E - *** ( 3 )

Layla vs. Summer Rae - DUD 
Ladder Match - **** ( 4 )

شایان ذکر است که پی پر ویو مانی این د بنک به دومین پی پر ویو برتر دبلیو دبلیو ای در این سال تبدیل شد و پس از پی بک در جایگاه دوم قرار گرفت.

***

دولف زیگلر و سامر ری در کنار هم

همانطور که در شو ماندی نایت راو مشاهده کردید شاهد اتفاق جالبی بین سامر ری و دولف زیگلر بودیم. گفته شده است این رابطه قرار است به یک فیود تبدیل شود و آنها کنار یکدیگر باشند و علیه فاندانگو و لیلا کار کنند که شاید شاهد مسابقه ای میکسد مچ بین آنها در بتل گراند باشیم.

***

امروز در تاریخ رسلینگ چه رخ داد ؟

امروز در تاریخ دنیای رسلیگ و البته دبلیو دبلیو ای ، در مهمترین اتفاق د بیگ شو توانست در یک شو ای سی دبلیو در سال 2006 با شکست راب ون دم استار محبوب برند و کمپانی قدیم ای سی دبلیو ، قهرمان سنگین وزن این برند شد.



موضوع: اخبار
برچسب ها: اخبار WWE به تاریخ 5 جولای 2014, اخبار, WWE News, WWE,


به وبلاگ wwe-news-history خوش آمدید. ما در اینجا جدیدترین اخبار و نتایج WWE، فوتبال، دانلود و اخبار بازی ها، دانلود فیلم و انیمیشن را برای شما قرار میدهیم. امیدواریم لذت ببرید
اسفند 1392
بهمن 1392
برچسب‌ها وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 35332
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1